مزایا و بازخورد های بیلبورد جیبی هوشمند برای اعضای شهری با اقتصاد شکوفا:

تاريخ ثبت : ۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸ و ۲۴ دقیقه

 

1- مزایا و بازخورد ها برای شهروندان :

الف : (در حوزه مباحث مدیریّتی ):

  • بهبود کمیّت و کیفیّت مبادلات و در نتیجه راندمان بالا در حوزه های مختلف .
  • امکان ایجاد بستر فرانشیز در این شهر بواسطه شهروند در بین شهروندان دیگر .
  • کاهش ریسک عملیاتی ، کاهش ریسک عکس العمل رقبای خارج از این شهر ، ریسک از دست دادن سرمایه .
  • امکان ایجاد بخش بندی در مدل های مختلف  فروش توسط شهروندان .
  • امکان ایجاد ارتباطی متقابل بین تولید کنندگان و شهروند با تولیدکنندگان ، شهروندان و مصرف کنندگان دراین شهر (ارتقاء قابلیت دسترسی به محصول) .
  • شناخت الگوی خرید و انواع حساسیّت های خرید با استفاده از قابلیّت تحلیل خواسته ها  (توجیه کننده ها)(ضریب سازها) .
  • تشویق و ایجاد انگیزه در مصرف کنندگان برای خرید  .
  • ارتقاء و بهبود تمرکز شهروندان بر تأمین نیازهای مصرف کننده ، مشتری و تنگناهای موجود .

ب : (در حوزه مباحث عملیّاتی ) :

  • پیوستگی و به هم وابستگی شهروندان  .
  • ایجاد زمینه های تعامل و تبادل با استفاده از ارتباطات گسترده درون شهری .
  • هدفمندی ساختار فروش با استفاده از استقلال عمل واحد فروش  .
  • افزایش سرعت توزیع محصول  .
  • اشتغال زایی  .
  • ارتقاء اشراف اطلاعاتی- عملیاتی رقبا ، بین همدیگر در این شهر  .
  • افزایش انگیزه و میل رقابت در بین شهروندان  .

ج : (در حوزه مباحث مالی) :

  • صرفه جویی و جلوگیری از اِتلاف هزینه های عمومی ، عملیاتی ، بازاریابی ، جاری و فروش .
  • کاهش نقش دلّالان و واسطه ها در مبادلات تجاری    .
  • بهره مندی شهروند شهری با اقتصاد شکوفا ، دیگر شهروندان عضو این شهر و مصرف کنندگان از خدمات فرهنگی و اجتماعی   .
  • ارتقاء در مبحث عمر محصول بدلیل کاهش روندها و فرآیندهایِ عامل فرسایش  .
  • امکان بهره مندی متقابلِ تولید کنندگان و شهروندان از هدایای تبلیغاتی یکدیگر .

د : (در حوزه مباحث اطلاع رسانی تجاری ) :

  • موقعیّت یابی و معرفی محصول در بازار (درون شهری) و (برون شهری)  .
  • تسریع و سهولت در شناخت نیازهای بازار ، جهت پاسخگویی به نیازهای قدیمی بدون پاسخ  .
  • افزایش سرعت ارتقاء برند و نام تجاری شهروند در اذهان عمومی .
  • کاهش شدید نیاز شهروندان به سایر محرّک های موجود در بازار فعلی شامل رسانه های سمعی ،  بصری ، نوشتاری و ...
  • اشتغال زایی .
  • تسهیل گری در بحث جذب ، بازجذب و مشتری مداری توسط صنوف مختلف  .
  • عملکرد محصول به عنوان یک ویزیتور .
  • افزایش کمّی و کیفی خدمات قابل ارائه ازسوی شهروند به مشتریان خود ، جهت تحقّق مقوله ی جذب و بازجذب مشتری .
  • ورود به پایگاهی اطلاعاتی ( دراین شهر محصولات تمامی شهروندان در معرض دید شهروندان و مصرف کنندگان است ) و ایجاد شبکه ی مطلوب سرویس دهی به مصرف کنندگان .

2- مزایا و بازخورد برای مصرف کنندگان:

  • دریافت هدایایی رایگان ، در حجم بسیار وسیع و متنوّع ، در نتیجه عدم آزردگی خاطر از دریافت مفاهیم و محتوای اطلاع رسانی موجود در این شهر .
  • بهره مندی از خدمات فرهنگی ، اجتماعی ، هنری و....
  • سهولت در بهره برداری از خدمات وکالا  .
  • سهولت درشناسایی مراکز خرید ، متناسب با شرایط اقتصادی خانواده  .
  • احساس رضایتمندی از عضویّت در این شهر .
  • بهره برداری بهینه از حراج های موجود در این شهر
  • http://www.rspm.ir
  • .
 

.............................................................

.............................................................

پشتيباني سايت

021-88977812

شنبه تا چهارشنبه ( 8:30 ـ 17 ) پنجشنبه ها(8:30 ـ 14 )

در غیر این ساعات لطفا سوالات خود را یا دربخش پشتیبانی سامانه (ارسال تیکت) و یا ایمیل نمایید.

sms.safir@yahoo.com

.............................................................

واحد فروش

 جهت اخذ نمايندگي مجاز فروش محصولات رایان سفیر پایتخت با اين شماره تماس حاصل فرمایید.

021-88979602

host.safir@gmail.com

...............................................................

آدرس دفتر مركزي : تهران میدان فلسطین - خ طوس - خ تبریز- پ 19 واحد3

         88977812
         88950904
         88976674
         88971214
         88979602
         88953203
         88950408

فکس 02189314224

..................................................................

پيشنهاد مي شود جهت استفاده بهتر از امكانات سايت ، از مرورگر  Mozila Firefoxاستفاده نماييد.

--------------------------------------------------------------------------------------

 سفیر پایتخت